MALÉ KLUBÍČKO

10.09.2013 14:46

V sobotu 7. 9. 2013 jsem si dovezla domů malé chlupaté klubíčko - štěňátko dlouhosrstého trpasličího jezevčíka - fenečku Domeli z Ostrožských jezer od chovatele pana Jaroslava Nedomy z Uherského Ostrohu.

 

Říkám jí Emma. Jméno jsem měla vybrané už předem, kdy jsem tušila, že život mojí osmnáctileté kamarádky Dorky (standardní jezevčík), se chýlí ke konci.

Emma je nádherná psí slečna. Hravá, temperamentní, chytrá a vynalézavá. Jak říkám, je to moje "zlatečko tečkované". Miluje lidi a ostatní pejsky, je nebojácná, chce všechno poznat.

 

Ve dnech, kdy jsem v práci, chodí do "školky" (jako každý správný dorostenec) k mojí kamarádce Jitce, která bydlí vedle v domě. Jitka má dvanáctiletou černopálenou fenku Velsu, která je Emmě dobrou tetou. Hrají si spolu, dovádějí. No, občas je štěně třeba trochu usměrnit, a to Velsa jemným způsobem bravurně zvládá.

 

V budoucnu bych chtěla s Emmou absolvovat jarní svody, později určitě výstavu a chci se přihlásit na výcvikový tábor paní Dany Hájkové, kde bych chtěla okouknout, jak se co dělá, získat zkušenosti s přípravou na zkoušky atd. Mimo jiné je to určitě dobrá zkušenost a příležitost setkat se s ostatními chovateli, získat nové zkušenosti, zážitky a podělit se o radost z úspěchu. Znalosti mám zatím jen teoretické, a to je málo. 

 

 Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.